تعمیر ضبط

تعمیر ضبط النترا

تعمیر تخصصی ضبط النترا

تعمیر ضبط النترا

النترا 2017 جدیدترین نسل این خودرو می باشد و رونمایی از این خودرو در سال 2015 در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس برگزار شد. النترا از لحاظ ظاهری شباهت هایی به دو خودروی جنسیس کوپه و سوناتا دارد اما از لحاظ تجهیزات داخلی بیشتر هوشمند و پیشرفته تر است.

مانیتور مخصوص النترا 2017 تا 2020 به صورت فابریکی دارای سیستم عامل ویندوز می باشند اما نسخه اندروید آن هم وجود دارد. نحوه قرارگیری مانیتور النترا به این صورت است که صفحه ای کشیده به صورت افقی در وسط قسمت جلوی خودرو و دریچه های کولر در دو طرف آن قرار دارند. ظاهر مانیتورهای موجود در در هیوندا النترا 2017 نسبت به سری های قبلی آن دارای تفاوت های مشخصی هستند.

پنل های این مانیتور به سه صورت دکمه ای، تاچ و ولوم طراحی شده است. دکمه ولوم در بعضی از نسخه های فابریکی و اندرویدی در زیر رادیو پخش قرار گرفته و با سایر مدل ها از لحاظ ظاهری کمی فرق می کند.در این مقاله به مشکلات و ایرادات رایج رادیو پخش النترا و عوامل موثر در ایجاد خرابی ضبط اشاره نمودیم.

مرکز فوق تخصصی ضبط آوا با بیش از سه دهه تجربه در زمینه ی تعمیرات تخصصی انواع مانیتور خودرو و آمپلی فایر نظیر تعمیر ضبط دنا اچ سی کراس بنز بی ام و و … آماده ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی در سراسر ایران میباشد.تعمیرات شهرستان با توجه به نوع خرابی و مدل پخش یک روزه و تهران 3 ساعته انجام میپذیرد.

تعمیر تخصصی ضبط النترا

چه عواملی باعث ایراد در ضبط و مانیتور هیوندا النترا میشوند؟

عواملی که باعث خرابی ضبط در ماشین ها می شوند در بسیاری از موارد مشترک بوده و انجام آنها باعث به وجود آمدن ایراد در ضبط و مانیتور خودروها می شوند. اطلاع از عواملی که باعث خرابی ضبط و مانیتور النترا می شوند از بروز خرابی های بیشتر جلوگیری می کنند و هزینه تعمیر ضبط النترا را کاهش می دهند. در ادامه مواردی که باعث ایجاد خرابی ضبط النترا میشوند را عنوان می کنیم.

انجام باتری به باتری: باتری به باتری باعث خارج شدن فشار الکتریکی بیشتر از حد استاندارد می شود و به سیستم برق خودرو آسیب جدی وارد می کند. زمانی که برق خودرو آسیب ببیند ضبط و مانیتور خودرو هم عملکرد نرمال خود را از دست می دهند و خراب می شوند.

نفوذ آب و مواد شوینده به قسمت های داخلی دستگاه: نفوذ آب به قسمت های داخلی باعث خراب شدن قطعات داخلی مانیتور می شود. زمان توشویی خودرو باید حتما به این نکته دقت کنید زیرا قطعات ضبط و مانیتور حساس هستند و نفوذ آب باعث خراب شدن اتصالات و اجزای آنها می شود. در صورت امکان برای جلوگیری از بروز این مشکل می توانید هنگام شستشوی خودرو ضبط و مانیتور را جدا کنید.

استفاده از USB های ویروسی: اگر از فلش برای پخش موسیقی در خودرو استفاده می کنید حتما به ویروسی نبودن آن دقت داشته باشید. حافظه های جانبی که ویروس و فایل مخرب دارند به سیستم عامل دستگاه آسیب وارد می کنند. قبل از استفاده از حافظه های جانبی حتما از ویروسی نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

از این روش میتوان در مراقبت از ضبط خودروهای دیگر نظیر برلیانس استفاده نمود تا نیاز به تعمیر ضبط برلیانس خود نداشته باشیم.

تعمیر تخصصی مانیتور النترا

 

تشخیص نادرست و تعمیر ضبط النترا توسط افراد کارنابلد: ضبط و مانیتور خودرو ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب شوند. تعمیر ضبط النترا باید توسط فردی که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارد انجام شود. افراد بی تجربه باعث ایجاد مشکلات بیشتر شده و فقط هزینه تعمیرات را افزایش می دهند.از جمله در تعمیر ضبط سانتافه

معرفی مشکلات رایجی که در ضبط النترا به وجود می آیند

شناخت ایراداتی که در ضبط و مانیتور خودرو به وجود می آیند روند تعمیر ضبط النترا را افزایش داده و در کاهش هزینه ها نیز موثر است. مشکلاتی که برای ضبط النترا به وجود می آیند در همه مدل های هیوندا مشترک می باشد. در ادامه ایرادات رایجی که برای ضبط و مانیتور النترا به وجود می آیند را معرفی می کنیم.

ضبط و مانیتور النترا کاملا خاموش شده است.

صدای ضبط و مانیتور النترا نویز دارد.

ضبط و مانیتور بر روی لوگو مانده و عملکرد دیگری ندارد.

درایو دی وی دی ضبط و مانیتور النترا کار نمی کند.

صفحه مانیتور النترا سبز شده و کار نمی کند.

پنل ضبط و مانیتور النترا هیچ عملکردی ندارد.

کلیدهای پنل ضبط و مانیتور کار نمی کنند.

صفحه مانیتور ضبط النترا سفید شده و هیچ عملکرد دیگری ندارد.

تصویر ضبط و مانیتور النترا حالت رگه رگه شدن دارد.

صفحه ضبط و مانیتور النترا مربع مربع شده است.

پورت یو اس بی ضبط و مانیتور النترا خراب شده و کار نمی کند.

ضبط و مانیتور النترا صدای خرخر کردن می دهد.

صفحه مانیتور ضبط النترا دچار شکستگی شده است.

تاچ ضبط مانیتور النترا کار نمی کند.

تعمیر ضبط النترا

 

راه کارهای کاربردی برای جلوگیری از خراب شدن ضبط و مانیتور النترا

روش های محافظت از بلندگو: برای اینکه بلندگو آسیب نبیند و صداهایی مانند خرخر ندهد بهتر است زمان هایی که قرار است طولانی مدت استفاده شود ولوم آن حد نرمالی داشته باشد. استفاده طولانی از ضبط باعث تولید گرما می شود و وقتی ولوم آن هم زیاد باشد سیستم آن دچار آسیب می شود.

روش های محافظت از بلند در برابر نور خورشید: باند ضبط ها سیستم حساسی دارند باید از آنها در برابر قطرات آب و نور مستقیم خورشید محافظت کنید. استفاده از حفاظ های مخصوص از باند ضبط خودرو در برابر عوامل آسیب زا جلوگیری می کند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تمامی عواملی که باعث ایراد در ضبط النترا میشوند را عنوان کنیم. با رعایت نکات گفته شده تا مدت های طولانی نیازی به تعمیر ضبط النترا ندارید.

در صورت گرفتن مشاوره و ایجاد هرگونه خرابی و اختلال در مانیتور خودروی خود با کارشناسان مرکز ضبط آوا تماس حاصل نموده و از خدمات متمایزی بهره مند شوید.

 

تعمیر تخصصی مانیتور النترا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *