تعمیر ضبط

تعمیر ضبط کنوود

هزینه تعمیر ضبط کنوود

تعمیر ضبط کنوود در تهران

دستگاه ضبط در اتومبیل مهمترین ابزار فراغت از تنهایی است و طبیعتاً آشنایی با نکاتی که در تعمیر ضبط کنوود موثر هستند برای شما بسیار مفید می‌باشد. ضبط کنوود یکی از محبوب‌ترین ضبط‌ های تلفن همراه می‌باشد. البته این محبوبیت چندان هم عجیب نیست.

کنوود به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده در بازار صوتی و تصویری همواره رضایت مخاطبان خود را به همراه داشته است. این ضبط خودرو در انواع مختلفی از نظر امکانات و قابلیت‌ها در بازار عرضه می‌شود. با وجود تنوعی که در تولیدات کنوود برای ضبط خودرو دیده می‌شود، برخی از مشکلاتی که برای این ضبط‌ها ایجاد شده است، مشترک هستند.

ایرادات مربوط به صدا، اختلالات نرم افزاری و معایب درگاه‌ها و اتصالات از جمله مهمترین مشکلات مربوط به اینگونه ضبط‌ ها هستند.تعمیر ضبط ماشین از جمله فعالیت هایی است که نیازمند تجربه و تبحر کافی در زمینه فعالیت های سیستم صوتی و تصویری خودرو بوده و میبایست توسط تکنسین فنی انجام پذیرد.در مرکز ضبط آوا تعمیرات انواع مانیتور خودرو به صورت تخصصی انجام میپذیرد.

تعمیر ضبط کنوود در غرب تهران

 

مشکلات صدا در تعمیر ضبط کنوود 

یکی از مشکلات متداولی که در تعمیر ضبط کنوود با آن مواجه می‌شویم، ایرادات مربوط به پخش صدا است. در چنین شرایطی بهتر است اول موارد ابتدایی مثل میزان صدای سیستم، گیر کردن دکمه، اختلال اتصالات و … را بررسی کنید. اگر ایرادی در آنها مشاهده نکردید احتمالاً ایراد کمی پیچیده‌تر است.

شاید مشکل از ناحیه فیوز ایجاد شده باشد. اگر فیوز سوخته باشد شما می‌توانید این مشکل را با تست جعبه آن از طریق یک لامپ مورد بررسی قرار دهید. در صورت سوختن فیوز کافی است آن را تعویض کنید تا مشکل شما برطرف شود. اگر مشکل از فیوز نباشد، شل شدن سیم می‌تواند یکی از دلایل خرابی صدای ضبط باشد. البته بررسی این مشکل برای مبتدیان تقریباً غیر ممکن است.

در چنین شرایطی بهتر است تعمیر ضبط کنوود را به تعمیرکاری باتجربه و متخصص بسپارید. اگر مشکل ارتباطی با سیم کشی نداشته باشد، شاید بلندگوها دچار خرابی شده باشند. گاهی اوقات جمع شدن گرد و غبار سبب خرابی بلندگوها می‌شود و در برخی شرایط عمر بلندگوها تمام شده و شما باید آنها را بطور کلی عوض کنید.

خرابی آمپلی فایر و ایرادات نرم افزار از جمله دیگر دلایلی هستند که می‌توانند صدای ضبط شما را به چالش کشیده باشند. با وجود تمام این توضیحات پیشنهاد می‌کنیم تعمیر ضبط را به تکنسینی مجرب و متخصص واگذار کنید تا احتمال خسارت کمتر شود.تکنسین های ضبط آوا همواره در حال آپدیت اطلاعات تعمیرات خود بوده و خدمات کم نظیری را به مشتریان ارائه خواهند داد.در این مرکز تعمیر ضبط مارشال هم به صورت فوق حرفه ای انحام میپذیرد.

نمایندگی تعمیر ضبط کنوود

 

برطرف کردن مشکلات نرم افزاری ضبط کنوود 

ایراد مهم دیگری که در تعمیر ضبط کنوود آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، مشکلات نرم افزاری مربوط به این مانیتور داخلی خودرو است. اکثر مشکلات نرم افزاری این ضبط مربوط به ارورهایی است که با آنها مواجه می‌شویم.  برای برطرف کردن خطاهای نرم‌افزاری ضبط کنوود شما باید تنظیمات این ضبط خودرو را ریست کنید.

برای ریست کردن تنظیمات شما ابتدا باید ضبط خودتان را خاموش و روشن کنید. اگر از این طریق سیستم ریست شد و تنظیمات به حالت کارخانه بازگشت و مشکلات شما برطرف گردید نیاز به کار دیگری نیست. با این حال اگر این کار نتیجه بخش نبود باید به دنبال گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه در تنظیمات ضبط خودتان باشید.

اگر مشکلات شما از طریق بازگشت به تنظیمات کارخانه هم برطرف نشد باید به فکر به روز رسانی نرم‌افزار بیفتید. انجام این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا ارورهای نرم‌افزاری خودتان را برطرف سازید.

بررسی مشکلات درگاه و اتصالات در تعمیر ضبط کنوود

یکی دیگر از ایرادات رایج در ضبط کنوود، مشکلات مربوط به اتصالات و درگاه‌ها است. برای تعمیر ضبط کنوود از نظر اتصالات شما طبیعتاً باید ‌سیم کشی‌ها را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل آنها را برطرف نمایید. اما در مورد درگاه‌ها ممکن است دلایل مختلفی سبب بروز مشکل شده باشد.

اگر فلش خود را وارد ضبط کردید و متوجه شدید که مانیتور کنوود آن را نمایش نمی‌دهد ممکن است تعداد پوشه‌ها و فرمت فایل‌ها ایراد داشته باشد. بهتر است فایل‌ها را بدون پوشه و با فرمت جدید وارد سیستم کنید تا این مشکل برطرف شود. البته گاهی اوقات هم تنظیمات ضبط دلیل بروز این مشکل هستند که در این صورت باید به دفترچه راهنمای کنوود مراجعه کنید.

اگر از این مسیرها موفق به برطرف کردن مشکل نشدید، فرمت کردن فلش راه دیگری است که می‌توانید از آن کمک بگیرید. البته احتمال خرابی سوکت usb ضبط را هم فراموش نکنید.کارشناسان مرکز ما آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی در تهران و تمامی شهر های ایران میباشند.ممنون از همراهی شما تا انتهای مطلب.

بازگشت به لیست

8 دیدگاه در “تعمیر ضبط کنوود

  1. حسین گفت:

    سلام ضبط من کنووده،یو اس بی‌ش چند روزی هست ک کار نمیکنه؟؟

    1. sahar گفت:

      سلام وقت بخیر قربان,مشکلی نیست نیازمند بررسی بیشتر هستش,لطفا قبل از مراجعه تماس بگیرید در خدمتیم.09120710830

  2. Kami گفت:

    سلام خسته نباشید یه ظبط کنووددارم وقتی cdمیزارم خطای toc error می ده مشکل از کجاست بی زحمت راهنمایی کنید

    1. sahar گفت:

      سلام عرض ادب روز بخیر, علل های متفاوتی موجب بروز خطا میشوند,در جهت دریافت راهنمایی با شماره تماس 09120710830 تماس حاصل نمایید.

  3. رضا روحی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    یه ضبط کنوود دارم موقع خاموش روشن شدن ماشین مجدد می‌ره ترک اول
    فقط توو ترک ها ریسین میشه ما بقیه تنظیمات اوکیه
    ممنون میشم بگین ایراد از کجاست

    1. sahar گفت:

      سلام عرض ادب و وقت بخیر , علل های متفاوتی موجب بروز خطا میشوند,در جهت دریافت راهنمایی با شماره تماس 09120710830 تماس حاصل نمایید.

  4. روح‌الله محمودیان گفت:

    با سلام
    من ضبط کنوود دارم سون سگمنت های آن خاموش هست یعنی عملاً چیزی نمایش داده نمیشود ولی کارایی خودش رو دارد.دلیل از چیست ؟

    1. sahar گفت:

      سلام وقت بخیر لطفا با همکاران فنی مرکز ضبط آوا 09120710830 در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازمه را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *