تعمیر ضبط

تعمیر ضبط جک

تعمیر تخصصی ضبط جک

تعمیر ضبط جک

تعمیر ضبط جک چنانچه ضبط ماشین جک شما دچار مشکل شده است، پیدا کردن مرکزی که انجام تعمیرات آنرا را به تخصصی‌ترین شکل ممکن انجام دهد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. ضبط آوا، مرکزی تخصصی است که تعمیر ضبط جک در دو سری J و S ( به ترتیب در مدل های جک J5  J3  و جک S3 S5 S7 ) را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

در ابتدا لازم است توضیحاتی در مورد ویژگی‌های این سیستم صوتی ارائه دهیم.ضبط جک قابلیت پشتیبانی از USB  و کارت SD را دارا می‌باشد. همچنین این ضبط دارای ماژول بلوتوث و همچنین صفحه نمایش 8 اینچی می‌باشد. توجه کنید که احتمال وقوع مشکل در تمامی قابلیت‌های ذکر شده، وجود خواهد داشت.

تشخیص مشکل ضبط و همچنین رفع آن، از جمله خدمات تخصصی است که توسط مجموعه ضبط آوا انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تعمیرات تخصصی ضبط جک

تعمیر ضبط جک در ضبط آوا

 

تعمیر ضبط جک با استفاده از نیروهایی متخصص

یکی از ویژگی‌های مهمی که مرکز ضبط آوا دارا می‌باشد، بهره گیری از نیروهایی متخصص و آموزش دیده است. تمام افراد مشغول بکار در این مرکز، تمامی دوره‌های مربوط به تعمیرات سیستم صوتی و تصویری خودرو را سپری کرده‌اند. این متخصصین، مشکل رخ داده در ضبط خودرو جک را به صورت تخصصی بررسی کرده و برای رفع آن اقدام خواهند کرد.

همچنین باید گفت که این خدمات با قیمتی بسیار منصفانه انجام می‌شود. همچنین تعمیر ضبط توسان نیز در این مرکز انجام خواهد شد.

سری  مانیتورهای جک s5 تعمیر شده توسط کارشناسان فنی در مرکز ضبط آوا را در ذیل مشاهده مینمایید.

 

ایرادات رایج مانیتور جک S3 و S5

  • سفید شدن صفحه ی مانیتور
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • از کار افتادن دوربین دنده عقب
  • از کار افتادن تاچ
  • خاموش روشن شدن متوالی دستگاه
  • روی لوگو(آرم کارخانه) ماندن مانیتور
  • نخواندن یو اس بی و فلش و سی دی

انجام تعمیرات در کوتاه‌ترین زمان ممکن

مرکز تخصصی ضبط آوا، سالیان سال است که در زمینه تعمیر ضبط جک فعالیت می‌کند. این مرکز تمام تلاش خود را در زمینه ارائه خدمات تخصصی بکار میگیرد. قابل ذکر است که مرکز ضبط آوا، تعمیرات مربوط به ضبط خودروی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. به این معنی که بعد از تشخیص نوع مشکل بوجود آمده توسط کارشناسان، زمان دقیق تحویل آن به مشتری اعلام خواهد شد.

همچنین در این مرکز تعمیر ضبط دنا نیز انجام می‌شود. این مجموعه برای وقت و زمان شما ارزش قائل است و تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن بکار می‌گیرد.

تعمیرات تخصصی ضبط جک

تعمیرات ضبط جک

دلیل ایجاد خلل در کارکرد ضبط جک

در حقیقت استفاده نامناسب و عدم توجه به دفترچه راهنمای ضبط، موجب ایجاد مشکل در کارکرد آن خواهد شد. همچنین دلیل دیگری که موجب ایجاد خلل جدی در ضبط خودرو جک می‌شود، نصب نادرست آن است. چنانچه عمل راه‌اندازی ضبط توسط افراد غیر حرفه‌ای صورت گیرد، باعث به وجود آمدن مشکل در آن خواهد شد.

همچنین اگر اخیرا اقدام به تعویض ضبط خودرو شده است، امکان وجود عدم هماهنگی بین دستگاه و اسپیکرها وجود دارد. در این صورت می‌توانید تعمیر ضبط جک را به مجموعه ضبط آوا بسپارید. متخصصینی که در این مرکز به کار مشغولند، از عوامل موثر در ایجاد خلل در ضبط خودرو آگاهی دارند و همچنین راه رفع مشکل بوجود آمده را نیز به خوبی می‌دانند.

 

تعمیرگاه تخصصی ضبط جک

تعمیر ضبط غرب تهران

 

استفاده از خدمات ضبط آوا

سوال متداولی که در مورد خدمات مجموعه ضبط آوا و تعمیر ضبط جک پرسیده می‌شود، نحوه انجام خدمات در این مرکز است. برای پاسخ به این سوال باید گفت: شما عزیزان می‌توانید بلافاصله بعد از مشاهده مشکل در ضبط خودروی خود از طریق شماره تلفن‌های ثبت شده در وب‌سایت، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

این کارشناسان شما را برای ارسال ضبط خودرو به این مرکز راهنمایی خواهند کرد. توجه کنید که انجام تعمیرات ضبط در اسرع وقت انجام شده و با استفاده از پیک یا تیپاکس مجددا برای شما ارسال خواهد شد. در هر نقطه از کشورمان که ساکن باشید، می‌توانید از خدمات فوق‌العاده این مرکز استفاده کنید.

کارشناسان مشغول بکار در ضبط آوا، به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. این مجموعه با ارائه خدمات تخصصی با قیمتی مناسب، توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را به خود جلب کند.

سپاسگذاریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “تعمیر ضبط جک

  1. مصطفی ترکمانی گفت:

    سلام وقت بخیر.
    مانیتور ماشین من جک اس5 چند روزی هست با اینکه همه امکاناتش فعال هست و کار میکنه فقط صدا قطع شده است.
    به تعمیرکار مراجعه کردم بعد از بررسی گفتن که آی سی خود مانیتور خراب شده است و بهتره مانیتور جدید خریداری کنید.خواستم ببینم این مشکل قابل رفع و تعمیر نیست؟با تشکر

    1. sahar گفت:

      سلام قربان عرض ادب وقت شماهم بخیر,بله قابل تعمیر هستش فقط میبایست بررسی بیشتری صورت گیرد.لطفا جهت دریافت راهنمایی های لازم تماس بگیرید در خدمتیم.09120710830

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *