تعمیر ضبط

تعمیر ضبط چانگان

تعمیر ضبط چانگان

تعمیر ضبط چانگان

 

همانند سایر قسمت‌های یک خودرو، ضبط خودرو نیز ممکن است پس از مدت‌ها استفاده، دچار برخی خرابی‌ها شود. در این باره ضبط خودروهای چانگان نیز از این امر مستثنی نبوده و ممکن است سیستم مولتی مدیای خودرو به دلایلی دچار خرابی شود.

خودروهای مختلف چانگان مانند ایدو و CS35 دارای سیستم مولتی مدیا مجهز به نمایشگر لمسی هستند و قابلیت‌های مختلفی را به همراه دارند. در ادامه می‌خواهیم شما را با خرابی‌های رایجی که با تعمیر ضبط چانگان قابل برطرف‌شدن هستند، آشنا کنیم.

تعمیر ضبط چانگان غرب تهران

 

روشن‌نشدن ضبط چانگان

یکی از مواردی که صاحبان خودروهای چانگان را نسبت به تعمیر ضبط چانگان وا می‌دارد، مربوط به روشن‌نشدن ضبط این خودرو است. دلایل مختلفی می‌تواند پشت این وضعیت روشن‌نشدن مانیتور خودرو باشد. به طور مثال ممکن است که سوکت برق مانیتور از پشت دستگاه، قطع شده و یا دچار خرابی شده باشد. چنین مواردی توسط متخصصین با تجربه ما به راحتی تشخیص‌داده ‌شده و تعمیر می‌شوند.این اختلال در تعمیر ضبط توسان نیز مشاهده میشود.

روی آرم ماندن ضبط چانگان

یکی دیگر از مواردی که نیاز به تعمیر ضبط چانگان را به وجود می‌آورد، مربوط به زمانی است که مانیتور پس از روشن‌شدن بر روی وضعیت آرم دستگاه، باقی می‌ماند‌. یکی از دلایل احتمالی می‌تواند مربوط به سیستم عامل مانیتور باشد. در صورت وقوع چنین شرایطی، بهتر است تا ضبط خودرویتان را جهت بررسی بیشتر به مراکز تعمیراتی ارجاع دهید.

در مرکز ضبط آوا واقع در غرب تهران 09120710830 تمامی ایرادات در مدت زمان یک ساعت رفع خواهد شد.

از کار افتادن سنسور دنده‌عقب مانیتور

در برخی مواقع ممکن است که سنسور دنده‌عقب متصل به ضبط چانگان، در نمایش محیط پشت خودرو، دچار مشکل شود. علت این وضعیت می‌تواند در دوربین و یا ضبط چانگان باشد که باید توسط متخصصین تشخیص داده شود.

 

هزینه تعمیر ضبط چانگان

ویروسی شدن ضبط

یکی از موارد حساسی که نیاز به تعمیر ضبط چانگان خواهیم داشت، مربوط به زمانی است که دستگاه ویروسی شده باشد‌‌. اتصال حافظه‌های جانبی مانند هارد و فلش ویروسی به ضبط چانگان، باعث آسیب‌دیدن و ضعف عملکرد دستگاه می‌شود. در چنین شرایطی جهت پیشگیری از وخامت اوضاع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، بهتر است تا برای بررسی دستگاه، به یکی از مراکز ما مراجعه کنید.

قطع ‌و وصلی صدا در بلندگوهای ضبط 

یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای ضبط چانگان ممکن است به وجود بیاید، قطع ‌و وصلی صدا در بلندگوهای این خودرو است. احتمال کمی وجود دارد که علت این وضعیت، خرابی برخی قطعات اصلی مانند بلندگو یا خود ضبط باشد. به جای آن ممکن است که علت، قطع و وصل‌شدن اتصالات بین ضبط و بلندگو باشد.

خاموش‌شدن ناگهانی ضبط چانگان

یکی دیگر از مواردی که نیاز به تعمیر ضبط چانگان پیدا می‌کنید، مربوط به خاموش‌شدن ناگهانی ضبط چانگان است. علت این امر ممکن است اتصال برخی از سیم‌کشی‌های ضبط خودرو باشد که جهت بررسی‌های بیشتر باید به یکی از مراکز تعمیر تخصصی ضبط چانگان مراجعه کنید.این ایراد به طور معمول در ضبط اچ سی کراس نیز دیده میشود که در مرکز ضبط آوا به صورت تخصصی رفع و تعمیر خواهد شد.

تعمیر خرابی اتصالات بیسیم و سیمی ضبط 

از دیگر مواردی که ممکن است نیاز به تعمیر ضبط چانگان به وجود بیاید، مربوط به خرابی اتصالات مختلف این خودرو است. ما در مرکز تخصصی تعمیر ضبط چانگان، امکان عیب‌یابی و تعمیر خرابی انواع اتصالات سیمی و بیسیم از جمله بلوتوث و وای‌فای را داریم.

 

تعمیر مانیتور و ضبط چانگان

 

خرابی‌های سخت‌افزاری ضبط 

گرچه چنین موردی بسیار نادر است که ضبط خودرو چانگان دچار آسیب‌های سخت‌افزاری شدید شود، با این حال ما در مرکز تعمیر تخصصی ضبط خودرو چانگان می‌توانیم تمامی خرابی‌های مربوط به برد خودرو را تعمیر کنیم.

تعمیر تاچ نمایشگر ضبط چانگان

صفحه لمسی ضبط چانگان همانند سایر نمایشگرهای لمسی ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. به طور مثال ممکن است که صفحه ‌نمایش، حساسیت به لمس را ازدست‌داده و نیاز به تعمیر تاچ مانیتور باشد. همچنین ممکن است که صفحه‌ نمایش به طور کامل سفید شده و یا اصلاً روشن نشود. در چنین مواردی نیاز به تعمیر ضبط چانگان بوده و باید مانیتور خودرو از وجود هرگونه خرابی، عیب‌یابی شود.

به‌روزرسانی و آپدیت مانیتور چانگان

یکی از مواردی که در مرکز تخصصی ما برای تعمیر ضبط خودرو مراجعه می‌کنند، مربوط به بروز رسانی و آپدیت ضبط چانگان است. یکی از خدمات ما نصب آپدیت و به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید مانیتور ضبط چانگان می باشد. با نصب این به‌روزرسانی‌ها، عملکرد سیستم ضبط خودرو بهتر و روان‌تر می‌شود.

نمایندگی تعمیر ضبط چانگان

در این مقاله، شما را با خرابی‌های رایجی که نیاز به تعمیر ضبط چانگان را به وجود می‌آورند، آشنا کردیم. در مرکز ما تمامی تعمیرات و عیب‌یابی‌های مربوط به مانیتور و ضبط خودرو چانگان، به صورت تخصصی انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *