تعمیر ضبط

تعمیر پنل ضبط ماشین

تعمیر پنل ضبط ماشین

تعمیر پنل ضبط ماشین

تعمیر پنل ضبط ماشین از زمانی که وسیله ی نقلیه پا به زندگی بشر نهاد، اندک اندک امکاناتی به آن اضافه شد. از این روی استفاده از آن نه تنها کارآمدتر بلکه لذت بخش تر نیز شد. برای مثال مجهز شدن اتومبیل به ضبط صوت یکی از بهترین امتیازاتی بود که به این وسیله تعلق گرفت.

بدین ترتیب راننده و سرنشینان در طی مسیر می توانند از گوش فرا دادن به موسیقی، پادکست، مسیریاب و… بهره ببرند. در راستای مجهز شدن اتومبیل به ضبط تعمیر پنل ضبط ماشین نیز تبدیل به یکی از خدمات پرکاربرد این روزها شده است.

تعمیر پنل ضبط ماشین با توجه به نوع ضبط صوت هر اتومبیل می تواند متفاوت باشد. از این روی می بایست برای دریافت خدمات تعمیر و نگهداری این وسیله ی الکترونیکی به مراکز معتبر مراجعه نمود. در این مقاله تمرکز ما بر روی تعمیر ضبط ماشین می باشد.

چرا که قطعا تعمیر این وسیله نسبت به تعویض آن بسیار مقرون به صرفه بوده و حداکثر هزینه ای که شما برای تعمیر ضبط ماشین خواهید پرداخت چیزی در حدود یک سوم هزینه تعویض خواهد بود.

تعمیر پنل ضبط ماشین

مشکلات متداول پنل ضبط ماشین

پیش از اقدام به تعمیر پنل ضبط ماشین می بایست مشکل ضبط صوت خود را با تعمیرکار در میان بگذارید تا پروسه ی عیب یابی و تعمیر به درستی انجام گردد. برخی از مشکلات متداول در سیستم پخش خودرو عبارتند از:

  • کاهش کیفیت پخش
  • عدم خروج سی دی
  • خاموش شدن خود به خود ضبط
  • عدم نمایش تصویر بر روی پنل
  • نخواندن سی دی و یا فلش
  • قطع و وصل شدن سیستم پخش
  • آسیب دیدن پورت USB
  • عدم اتصال بلوتوث
  • روشن نشدن ضبط
  • وجود نویز در هنگام پخش

یکی از مشکلات سیستم صوتی خودرو عدم نمایش تصویر بر روی پنل ضبط می باشد.که ایراد به طور معمول منجر به آسیب و  تعمیر ضبط پایونیر نیز میشود.

تعمیر پنل ضبط ماشین

تعمیر پنل ضبط ماشین رابطه ی مستقیم با مشکل پیش آمده دارد. برای مثال در صورتی که صدای ضبط خودرو قطع شده باشد شما ابتدا می بایست ولوم را چک کنید و یا از گیر نکردن دکمه ی صدا اطمینان حاصل نمایید. اگر قطعی صدا برطرف نشد احتمال سوختن فیوز و یا شل شدن سیم کشی وجود دارد. همچنین، معیوب شدن آمپلی فایرها و یا اسپیکرها نیز از دیگر احتمالاتی می باشد که باید مورد بررسی قرار بگیرند.

 

تعمیر پنل ضبط ماشین

 

از دیگر مشکلاتی که ممکن است شما را به سوی تعمیر پنل ضبط ماشین سوق دهد، عدم ایجاد اتصال بلوتوث بین گوشی موبایل و ضبط صوت می باشد. این مشکل شاید یکی از اصلی ترین معضلات سیستم پخش اتومبیل های گوناگون باشد. از این روی نباید فورا آن را یک ایراد اساسی به شمار آورد.

در این شرایط توصیه می شود ابتدا اتصال را با گوشی های دیگر تست نمایید. اگر موفق نشدید به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید. درمرکز تخصصی ضبط آوا واقع در غرب تهران انواع مانیتور و آمپلی فایر خودرو های داخلی و خارجی تعمیر و سرویس میشود.

از دیگر مشکلات شایع در سیستم صوتی خودرو، نخواندن فلش مموری می باشد. به منظور رفع این مشکل ابتدا توصیه می شود دفترچه راهنمای اتومبیل و یا ضبط صوت را به خوبی مطالعه نمایید. چرا که ممکن است ضبط شما از فرمت های خاصی پشتیبانی کند. اگر راه حل های معمول را تست کردید و همه چیز مرتب بود، احتمال وجود آسیب در پورت USB پنل وجود دارد.

جمع بندی

به طور کلی کلیه ی وسیله های الکترونیکی به ویژه قطعات خودرو، پیچیدگی های خاص خود را دارند. از این روی همواره برای تعمیر پنل ضبط ماشین و یا دیگر قطعات اصلی و جانبی توصیه می شود بدون مراجعه به متخصص اقدامی نکنید و سلامت فنی اتومبیل را به خطر نیندازید.

 

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “تعمیر پنل ضبط ماشین

  1. Ehsan omidi گفت:

    سلام وقتتون بخیر.
    بنده پخش جی وی سی پنل جدا دارم
    usb رو بعضی وقتا رد می‌کنه و قطع و وصل میشه.
    و اینکه ،پنل مقداری کمی روی ضبط بای داره و لق هستش.
    مشکلش از چی می‌تونه باشه؟
    باتشکر….
    🙏🙏

    1. sahar گفت:

      سلام دوست عزیز عرض ادب,مشکل نیاز به بررسی دارد لطفا با کارشناسان مجموعه 09120710830 تماس حاصل کنید راهنمایی های لازمه را دریافت خواهید کرد.با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *