تعمیر ضبط

ریست ضبط اچ سی کراس

ریست ضبط اچ سی کراس

ریست ضبط اچ سی کراس

ریست ضبط اچ سی کراس این روزها استفاده از ضبط تصویری در خودرو یکی از آپشن هایی است که همه از آن استقبال می کنند. اما اغلب نیز دچار مشکلات و ایرادهای متعددی می شود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با ریست ضبط اچ سی کراس آشنا کنیم.

در صورت بروز ایراد در مانیتور از هر گونه دستکاری خودداری نموده و به مراکز تعمیرات سیستم صوتی و تصویری مراجعه نمایید.تعمیر ضبط اچ سی کراس در مرکز ضبط آوا واقع در غرب تهران 09120710830 بسته به نوع ایراد در مدت زمان 2 ساعت الی یک روز کاری انجام میپذیرد.سفارش تعمیرات از تمامی شهرهای ایران پذیرفته میشود.

ضبط اچ سی کراس، یکی از پیشرفته ترین انواع ضبط های ماشین است که بر خلاف سایر ضبط های موجود در بازار، در نسل های جدیدتر از سیستم عامل اندروید استفاده کرده است. لازم به ذکر است که ضبط های موجود در بازار اغلب با سیستم عامل ویندوز عمل می کنند. امکانات جذابی که در مانیتور اندروید H30 Cross  می توانید مشاهده کنید، عبارتند از:

  • اتصال به اینترنت
  • رهیاب رایگان
  • جی پی اس
  • میرور لینک
  • اتصال به دوربین های جلو، عقب و 360 درجه

ریست ضبط اچ سی کراس

 

مشکلات و ایرادهای مانیتور اندروید H30 Cross

شایع ترین و اصلی ترین مشکل ضبط اچ سی کراس، چینی شدن زبان یا بهم خوردن منوی آن است. سایر مشکلاتی که ممکن است با این ضبط تجربه کنید، عبارت است از:

  • از کار افتادن سنسور دوربین دنده عقب
  • لود نشدن ضبط در منوی IKCO
  • روی لوگو ماندن دستگاه
  • هنگ کردن یا قفل شدن بر روی یکی از آیتم ها
  • نداشتن هیچ عکس العمل

اغلب این مشکلات مربوط به سیستم عامل دستگاه می شود و در این موارد لازم است که دستگاه شما اصطلاحا فلش یا ریست شود. ریست ضبط اچ سی کراس می تواند، دستگاه تان را فعال کرده و آن را ریکاوری نماید. اما توجه داشته باشید که ریست کردن ضبط ماشین تان می تواند ریسک بزرگی باشد. چرا که اگر دستگاه تان ویروسی شده باشد، با این عمل ممکن است ویروس را فعال کرده و در نهایت موجب بالا نیامدن دستگاه تان شوید.

ریست ضبط اچ سی کراس

 

انواع ضبط اچ سی کراس

در حال حاضر، دو نوع ضبط اچ سی کراس در بازار موجود است:

  • ضبط و پخش ولوم بالا:

نسل قدیمی ضبط اچ سی کراس، با سیستم عامل ویندوز CE، از نوع ضبط های ولوم بالا هستند و مشکلات بیشتری نیز دارند.

  • ضبط و پخش ولوم پایین:

نسل جدید ضبط و پخش اچ سی کراس، از نوع ولوم پایین بوده و قابلیت های بیشتر و بهتری دارند. سیستم عامل این نسل ضبط و پخش ها، اندروید است.

ریست کردن ضبط و پخش اچ سی کراس

متاسفانه ضبط اچ سی کراس دکمه ریست ندارد و برای برطرف کردن مشکلاتش باید بیت های ای اس آن را مرتب نمود. در واقع، باید مشکل پیش آمده را با آپدیت کردن ضبط برطرف نمود. تنها با این کار می توانید بیت ها را منظم کرده و مشکل دستگاه را رفع نمایید.

برای ریست کردن ضبط اچ سی کراس، ابتدا باید ROM را از مدار خارج نموده و به کامپیوتر وصل نمایید. سپس ویندوز و یا اندروید آن را آپدیت نمایید. در صورتی که دستگاه تان ویروسی شده باشد، ابتدا باید ویروس یابی شده و بد افزارهای آن را از بین ببرید. در غیر این صورت با ریست کردن ضبط تان، سیستم عامل دستگاه دیگر بالا نخواهد آمد.

پیشنهاد ما این است که برای ریست ضبط اچ سی کراس حتما به یک متخصص مراجعه نمایید.ریست و تعمیر ضبط خودرو در مرکز ضبط آوا به صورت تخصصی انجام میپذیرد.جهت دریافت مشاوره و نوبت تعمیرات تماس حاصل نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *